Wat moet ik doen als er water in mijn Xbox 360 is gekomen?

Toen mijn Xbox aanstond heb ik er een plens water op laten vallen bij de roostersgaatjes. Kort hierna begonnen er 4 rode lampjes te branden. Wat is er aan de hand, en is dit een groot probleem en is het op te lossen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Wat is er aan de hand: Kortsluiting.
Is dit een groot probleem: Ja.
Hoe is het op te lossen: Vervang ongeveer alle elektrische onderdelen in je Xbox.

Kort gezegd, je Xbox is kapot en het makkelijkste/goedkoopste is waarschijnlijk een nieuwe kopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zo snel mogelijk helemaal uitschakelen, en dan goed een paar dagen laten drogen (in de zon) Als je hem daarna aanzet en al het water is er uit, zou er niks aan de hand moeten zijn. Maar waarschijnlijk is het hier nu al te laat voor...