Wat is de "input ingang" van de playstation 3?

We zijn aan het oppassen dus zitten bij een ander adres. Nu willen we een dvd kijken en we weten dat ze dat hier via de playstation 3 doen. Maar als we op source drukken krijg je digitaal dat is tv, hdmi 1 dan zien we niks en av1 en dat is de wii.
Ik hoop dat iemand ons kan helpen! Via de wii kunnen we geen dvd afspelen..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

Kijk even naar de zijkant van de tv (Of onderkant...) In Ieder Geval waar het draadje naartoe loopt meestal staat er dan wel welke input dat is ;D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je zou hem op 0 kunnen zetten en dan met de - toets terugzappen. Ligt helemaal ook aan de tv die ze hebben... vaak kom je dan in alle opties van AV tot Hdmi.. wel de dvd aanzeten anders kan je niet checken of hij het doet...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien je Wii eruit halen en je Ps3 op AV inpluggen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eerst of de (HDMI)kabel er in zit, als je 'm erin hebt gedaan zou de tv zelf al moeten weten waar die zit. Als je de Rood-Geel-Wit kabel gebruikt kun je 'm vinden bij EXT of AV, als je de HDMI kabel gebruikt valt het onder 1 van de HDMI-kanalen.

Als dit echt niet lukt, doe je PS3 uit en druk 'm weer aan, maar houd de knop ingedrukt tot ie nog eens piept. misschien is ie verkeerd ingesteld en zie je 'm daarom niet.
Dan moet je 'm daarna even op de juiste resolutie zetten (wat erg simpel is: instellingen-> schermresolutie [o.i.d.]-> de juiste resolutie kiezen)

Succes!