Hoe kan je op minecraft samen spelen op de ipad niet in het zelfde huis?

Hoe kan ik samen met een vriend een Minecraft wereld starten
Zodat we allebei gewoon survival kunnen gaan spelen op 1 wereld.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
13.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je moet samen zijn verbonden met hetzelfde WiFi netwerk. Aangezien dit waarschijnlijk bij jou niet het geval is kun je voor weinig geld een realm aanmaken waardoor je niet op hetzelfde netwerk hoeft te zitten en dus heel ver van elkaar af kunt zijn.

Het beste antwoord

Je kan ook naar www.server.pro gaan. Daar kun je GRATIS een server aanmaken en samen op dezelfde server. zolang je maar wifi hebt. Ook al zijn het 2 andere wifi's. Er staat op YouTube genoeg uitleg hoe je dat doet.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dankje

Andere antwoorden (1)

Er is maar 1 oplossing, je moet verbonden zijn met het zelfde WiFi-netwerk! Als dit niet het geval is, zul je een realm aan moeten schaffen. Dit kost wel geld maar een realm heeft het voordeel dat je op grote afstand samen kan spelen. Hopelijk heb ik je geholpen met dit antwoord, laat het anders even weten!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Op server.pro kan je gratis een server maken. Het enige nadeel is dat er een wachtrij staat dus dat je soms moet wachten voordat je er samen op kan