Als er een game is gedownload op de HardDrive van de Xbox One, maar je op een ander account inlogt. Kun je dan nog steeds dat spel spelen?

Stel, je wilt een Xbox One van iemand overkopen die een spel gedownload had op de HardDrive van de Xbox. Maar omdat hij de Xbox verkoopt, logt hij uit waardoor jij in kunt loggen op je eigen account. Kun je dan op je nieuwe account toch nog dat gedownloade spel spelen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (2)

Nee anders kan je zo het systeem misbruiken. Je koopt een One, koopt 20 spellen, verkoopt hem met spellen en downloadt de spellen weer op een nieuwe One en ga zo maar door. Het account is dus bepalend.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt!
Dit zou kunnen, indien hij op zijn account de xbox zijn "Home Xbox" heeft gemaakt. Hij kan dit ten allen tijden veranderen, dus pas hier wel mee op. Als hij zijn account niet heeft gekoppeld aan de home xbox, dan zijn de spellen op de hdd nutteloos voor jou.