Hoeveel is dit Nintendo Wii pakket nog waard?

- Nintendo Wii console
- Wii remote controller (2x)
- Wii nunchuck (1x)
- Wii motion plus (1x)
- Balance board

Spellen:
- Wii Sports DVD
- Wii Sports Resort DVD
- Wii Fit Plus
- Wii Play

Aankoopdatum: December 2009.

Ik kom er maar niet uit, wat kan ik vragen voor dit pakket? Of hoe zal ik dit het beste kunnen berekenen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ik verwacht dat je hem voor rond de 200 euro wel kwijtraakt. De meeste mensen willen een wii met meerdere controllers/nunchucks en een oplader. De Balance Boards zijn de laatste tijd ook veel goedkoper geworden (ik had er pas een voor 35 euro).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt! Ik ga hem voor 190 euro verkopen aan een vriendin. :-)

Andere antwoorden (6)

€400.- hoog aanzetten, altijd nog ruimte naar onder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
€450,- kan je er nog wel voor krijgen aangezien je het balanceboard nog voor andere spellen kan gebruiken. Als niemand er interesse in toont gewoon de prijs iets om laag doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar kun je ook een playstation 3 met 3 spellen voor kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
450??? dat is wel erg veel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is te veel. Er zit maar een remote/nunchuck bij en de spellen zijn nou ook weer niet zo leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga even na wat jij ervoor betaald hebt en wat je er minstens voor wilt ontvangen. Kijk dan op marktplaats voor vergelijkbare advertenties en wat ze ervoor vragen. Bekijk ook hoevaak de aanbieding bekeken is en of er überhaupt mensen op geboden hebben. Dat geeft je het meest realistische beeld voor de vraagprijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
250€ voor 150 kun je al + veel spelllen en een oplader krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
250-350 euro zoiets :)