Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn ttdsi kaart doet raar (zie uitleg). Hoe kan ik dit oplossen?

Ik heb de vraag:
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik een TTDSi card werkend krijg in een nintendo DSi?
al gelezen maar het werkt niet. Hij zegt steeds: Menu?
Ik heb alle menu's die ik kon vinden al geprobeerd. Weet iemand een oplossing???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
750

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat probleem ken ik, je firmware (de software van het kaartje) is mogelijk verouderd/beschadigd. Dan moet je even naar de officiële site van de makers surfen (zie bron). Daar kan je een update voor de firmware vinden bij het kopje 'Download' (ik weet niet welke versie van de firmware het meest geschikt is, maar ze werken denk ik allemaal). Deze moet je downloaden en de bestanden en/of mappen op je geheugenkaartje plaatsen. Als je hem dan weer in je DS plaatst zou 'ie weer moeten werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Eruit halen er er weer indoen? Heb je hem wel op de juiste wijze geformateerd?, want dat soort kaarten gebruiken vaak hele oude formats. Is er een dsi update geweest?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je neemt Fat32, dan zet je je menu erop + 1 game in je gamedir.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding