PS3 geen Wifi?

Ik kan niet op internet zonder mijn internet-kabel aangesloten hebben op mijn PS3...

hoe moet ik die wifi instellen? (die van PSP ging automatisch, deze niet)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (3)

Wij hebben ook een PS3 en wij kunnen gewoon op internet. De PS3 heeft volgens mij gewoon een WiFi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedere keer dat je schakelt tussen wifi en netwerkkabel moet je de netwerkinstellingen opnieuw doorlopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan wel, bij het instellen van je internetverbinding (instellingen en dan helemaal ergens onderaan) word je eerst gevraagd of je met of zonder draad wilt verbinden.
Vervolgens kan je de rest instellen, succes (: