Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik een goedkope nintendo 3ds

Toegevoegd na 4 minuten:
Geen goksite graag

Toegevoegd na 21 uur:
Mag tweedehands Zijn, marktplaats heb ik al gekeken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nintendo DS is niet meer te koop in de winkels, dus de vraag is wil je een 2de Hands of een nieuwe DSi?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh wacht lees nu pas 3DS foutje bedankt!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

martplaats.nl?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In principe zijn al die prijzen wel ongeveer hetzelfde.
Vaak heeft intertoys of Bartsmit wel eens iets in de aanbieding, of met gratis spel. Dus houd de folders, of nieuwsbrieven goed in de gaten. Maar echt goedkoop zul je het niet krijgen. (helaas)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de vorige Nintendo DS gekocht en zat met dezelfde vraag. Ik ben overal op internet gaan kijken, ik woon zelf in Rotterdam, hier in de winkels gekeken, media markt, bart smit, intertoys, overal dezelfde prijs. Maar tot mijn verbazing zijn ze in Rotterdam goedkoper dan bijvoorbeeld in Den Haag, Utrecht en zelfs Amsterdam.

Het beste kan je goed op internet zoeken naar de prijs op bijvoorbeeld vergelijk.nl. Google naar Nintendo 3DS vergelijk en je vind nog meer van zulke sites. Vervolgens zou ik gewoon even in de lokale bart smit, mediamarkt etc kijken en een filiaan in Rotterdam bellen om de prijs te vragen aldaar en op die manier vergelijken. Let ook goed op aanbiedingen.

Ik ben ervan overtuigd dat je dan de voordeligste weet te pakken. Het kan soms tot 40 a 50 euro schelen als de gemiddelde prijs in andere winkels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor 222 euro heb je een 3DS bij de Mediamarkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding