Word NeedForSpeed World een F2P spel?

Free2Play...

dus bijvoorbeeld net als BattlefieldHeroes... dat spel is 100% gratis te downloaden van het internet en gratis te spelen...

ik heb geruchten gehoord dat dit ook bij NFS World zal zijn... is dat zo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, het spel is volledig gratis en komt exclusief voor de PC. Gameplay is net als Most Wanted en Carbon, dus illegale races, tunen en politieachtervolgingen. Ook de omgevingen komen voor een groot deel uit Most Wanted en Carbon.

EA gaat geld verdiepen op de packs die je kunt kopen waardoor je extra's hebt.

Vanaf morgen (2-7) kun je de beta al spelen. Zie link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Packs=Redeem Boost je kon de beta sinds eergisteren spelen (of gisteren), vandaag is de spel effe ofline voor wat onbekende reden... morgen om 7uur kan ik die weer spelen... En Nog Bedankt hé =)

Andere antwoorden (1)

Geen idee, maar als je het persé wilt, valt het natuurlijk altijd nog 100% gratis te downloaden, maar dan via de illegale weg.
vaak heb je het spel dan nog eerder als dat het uitkomt!

En ik heb even wat research gedaan, en je moet het toch echt kopen. Dus wil je het gratis, zul je het toch echt via de illegale weg moeten doen..

Toegevoegd na 6 minuten:
dat 'geen idee' moet natuurlijk uit mijn antwoord weg.. vergeten!