Word je aggressief van call of duty BLACK ops?

Ik speel BLACK ops maar mijn ouders zeggen dat ik er aggressief van wordt maar ik geloof het niet!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (8)

dat kan, er is in rusland een keer een aanslag gepleegd waar een missie uit cod mw2 werd nagedaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar zeg nu zelf, die mensen waren om te beginnen niet goed in hun kop, en als het cod niet was, hadden ze wel wat anders bedacht..
Mijn broertje wel. Die is eraan verslaafd maar die speelt echt veel en het licht eraan hoe oud je bent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
van spelletjes zelf word je echt niet agressief.. dat zit in je of dat zit niet in je.

wind jij je snel op, kan je niet tegen je verlies, en flip je hem als je doodgaat.. ga dan pokemon spelen ofzo..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met pokemon kan je ook verliezen/doodgaan en kan je net zo goed flippen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar tegen computer spelen is altijd een stuk makkelijker dan online spelen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Best gamer, het antwoord is helaas voor jou "JA" ik heb ook veel Black Ops gespeeld en mijn zoon van 17 ook en wij worden alle 2 agressief van Black Ops. Zeker als er vals gespeeld of mensen met teams tegen elkaar spelen, dan ga je eerder dood. Als je het spelen beperkt tot een paar uur denk aan 2-3 uur per dag dan valt het erg mee. Mijn zoon speelde wel 10-12 uur op een dag en dan is hij niet aanspreekbaar. Ik hoop dat je er iets aan hebt. Succes en veel game plezier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onzin zeg.
Je wordt zeker niet agressief van black ops en andere games.
En zeker niet als je goed bent.
Je wordt enkel gefrustreerd van het spel op lange termijn doordat je telkens dood gaat.
En bij frustratie hoort natuurlijk boosheid ook bij.
En deze 2 dingen zijn iets heel anders dan agressief worden.
Of je snel agressief wordt, dat licht dan echt aan jezelf en niet aan een spel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt
Er zijn wetenschappers die zeggen dat je juist niet aggressief wordt van schietspellen, omdat je je dan kan afreageren in het spel. En dus rustig bent in je verdere leven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kans is gering dat iemand er agressief van wordt, maar er zijn altijd wel uitzonderingen.
Ik ken heel veel mensen die BLACK ops spelen, en dat zijn de rustigste mensen die ik ken, dus volgens mij is de kans miniem dat mensen agressief worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wordt zelf niet agressief van een gewelddadige game, ik vind het zelf juist relaxed als ik na een drukke dag even lekker kan knallen. Ik kan alleen soms wel gefrustreerd raken als een missie mij niet lukt of als ik telkens doodga, maar dat kan ik ook bij een spelletje boter, kaas en eieren hebben als ik telkens verlies.