zover ik weet hoef je daar niet voor te betalen, wat geeft hij voor melding? Heb je je playstation gekraakt mischien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit hoeft helemaal niet hoor! Er zijn wel wat ketting brieven die rond gaan op psn maar die zijn gewoon hartstikke nep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor games die je download moet je dus wel betalen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vrijwel meteen nadat Sony had aangekondigd dat online gamen op de PS3 gratis zou zijn kwamen de geruchten op gang dat dat vast niet echt waar zou zijn. Onbegrijpelijk, want Sony staat er juist om bekend dat ze altijd de waarheid spreken en nooit overdrijven. Altijd. En desondanks waren veel mensen toch nog bang dat er een Xbox Live achtig systeem opgezet zou worden met Silver en Gold abonnementen. Met Xbox Live Silver kun je vanalles doen, behalve online gamen.

Maar tot ieder’s stomme verbazing heeft Sony vanochtend aan Gaming-Age laten weten dat online gamen toch echt echt echt echt echt gratis zal zijn. Er is letterlijk gezegd:
"Please note that online gaming will be free right out of the box".

http://games.blog.nl/playstation-3/2006/05/21/ps3_online_gaming_gratis_geen_addertjes_onder_het_gras

http://www.pspmaniaonline.com/ ook het downloaden van spellen is gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ps3 rules!!!!!! helemaal gratis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
PS3 is nu nog gratis om online mee te gamen.
Maar er gaan wel veel geruchten dat er waarschijnlijk later (geen idee waarneer) je zult moeten betalen om online te kunnen gamen. En ja, ik denk ook dat dat later gaat gebeuren. Maar maak je nu nog maar geen zorgen hoor ;p