Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kun je ook spellen die je tweedehands hebt gekocht bij game mania ook terugbrengen ???

ik heb een tweedehands spel gekocht bij game mania je kunt het maar een weekje houden en als je niet tevreden bent terug brengen in die zeven dagen maar ik heb dat spel al langer en ik heb het uitgespeeld en wil het terug brengen kunnen de mensen van de game mania zien dat je dat tweedehadsspel hebt gekocht en dan zeggen dat ik het niet kan inruilen om dat het dan 3dhands is kan ik dat inruilen zonder dat ze er achterkomen dat dat uit hun tweedehands categorie komt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je kunt het spel weer verkopen aan Game Mania. De spellen hoeven niet perse 2e hands te zijn. Het gaat bij Game Mania om 'Used Games' (Gebruikte games). Je krijgt niet het geld terug wat je ervoor hebt betaald. Er wordt eerst gekeken of het nieuw/oud is en of er veel in voorraad zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja en je krijgt meer geld terug als je niet zegt dat het spel 2e hands is denk ik
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou mogelijk zijn, en je zou gewoon kunnen zeggen dat het jouw eigen game is, en je het nieuw gekocht had. Alleen game mania plakt wel een stickertje op de handleiding met game mania erop(in ieder geval bij mij), deze zou je dan even zo netjes mogelijk moeten verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding