Kan ik spellen uit een Nuper Nintendo gebruiken voor een Super Com 72?

Gisteren heb ik een super com 72 gekocht.
Afbeelding: http://www.computinghistory.org.uk/userdata/PRODPIC-2789.jpg
Er zitten alleen geen spellen bij.
Ik dacht, ik kijk wel wat er op marktplaats te koop is maar zie weinig staan.

Ik zag dat de super nintendo erg veel op de super com 72 lijkt. Allen als je kijkt naar dat gedeelte waar het spel in moet zie je wel verschil qua vorm. Is het dan ook zo dat het spel niet past in het slot? of past het alleen niet door die 'ingang'?

Weet iemand misschien een site waar je spellen voor de Super Com 72 kan kopen? Of een site waar meer informatie over de Super Com 72 staat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mij neef heeft ook zo een ding,
maar het werkt niet.
ander modellen snap je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat heeft die? Super Nintendo? Of Super Com 72? Wat werkt niet? Zijn came console of het spel voor 1 console werkt niet op de andere console? xD Titel = inderdaad fout. Moet Super Nintendo zijn.

Het beste antwoord

Het is een kloon van de Nintendo SNES. Je zou eens kunnen proberen of een spel opstart. Zo'n SNES spel hoeft toch niet teveel te kosten op marktplaats?

Toegevoegd na 3 minuten:
En werken de spellen niet, dan heb je voor 30 euro een tweedehands SNES.

Toegevoegd na 1 uur:
Bijgaand een link naar het computerkerkhof. Hier staat je apparaat beschreven. Ook fora stemmen weinig hoopvol. En laten we wel wezen, je apparaat is voor zover ik dat kan nagaan een illegale kopie van het orgineel. Dus waarom zouden er dan geen originele 8 bits SNES spellen in gaan?

Misschien heb je hier iets aan. Ene Early Worm verzamelde in 2008 nog dit soort clones. Wellicht weet hij hier meer over?

http://www.nintendoage.com/forum/messageview.cfm?catid=5&threadid=7081
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Super Com 72 voor 5 euro op de kop getikt. Beetje stom om dan nog een spel te kopen van 5 euro die het vervolgens niet doet en dan nog een Super Nintendo te kopen voor 30. Ben ik dus uiteindelijk 8x zoveel kwijt voor 1 werkende console met 1 spel.
Ga dus liever even op internet zoeken naar wat meer informatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, ik kon er ook niet veel over vinden. Je hebt een beetje een kat in de zak gekocht. Ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar omdat het om een SNES kloon gaat zouden de SNES spellen wel moeten werken. Anders is het geen kloon, maar een aparte spelcomputer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmmm, je hebt NES en SNES. De S staat voor Super en NES staat voor Nintendo Enterainent systems. Ik denk dat ik NES moet hebben. Op de foto hier: http://s149.photobucket.com/albums/s48/early-worm/NES%20Clone%20consoles/?action=view¤t=NESconclonesupercom72.jpg zie je zo een console als ik heb. Het spel wat er op zit lijkt erg op een NES spel. Ik denk dus dat ik verkeerd heb gezocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben er wel uit.
In die reactie van early worm staat
I collect NES console clones from around the world.
Dus ik denk dat het een soort van Nintendo is (geen super nintendo) maar dan een namaak. Als je bij andere plaatjes kijkt van nintendo's en kloon nintendo's zie je dezelfde vorm van games en als je op dit plaatje kijkt:
http://s149.photobucket.com/albums/s48/early-worm/NES%20Clone%20consoles/?action=view¤t=NESconclonesupercom72.jpg
zie je het zelfde spel als bij deze kloon nintendo:
http://s149.photobucket.com/albums/s48/early-worm/NES%20Clone%20consoles/?action=view¤t=NESconcloneTopGame.jpg
en als je zoekt op google naar dit type zie je dat het gedeelte waar het spel in moet anders is dan bij de Super Com 72.
Denk dus dat dat wel gaat passen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier het antwoord van diegene van NintendoAge. Hi. There are a few variations of the SuperCom 72. One is the 60-pin Famicom clone.....and it plays Famicom only. One version is the 72-pin console .....and it plays regular NES games (most PAL and NTSC). I have not seen any version that plays Super Nintendo or Super Famicom games. But I do not collect for those systems. Hope this helps. Be well..