kunnen spellen die op nintendo ds lite gelopen hebben ook op de dsi xl?

ik heb de spellen die ik speelde op de nintendo ds lite nog op een externe harde schijf staan en nu wil ik de dsi xl kopen. kan ik die spellen ook gebruiken op deze nintendo?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit kan idd maar als je een nieuwe game koopt staat er bij sommige games op dsi(XL) only dan kunnen ze niet in de LITE 3ds games kunnen op geen een andere Nintendo dan de 3ds(XL) (ik zeg het maar even)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja hoor dat moet geen probleem zijn omdat ik dat hier jaren geleden ook heb gedaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan inderdaad gewoon. Er zijn geen spellen die speciaal voor de DSi gemaakt zijn. Het enige wat niet in een DS / DS Lite / DSi / DSi XL past is een 3DS game.