Werkt de Xbox One in Nederland?

Als ik de Xbox One op Amazon.com bestel, zal hij dan ook naar Nederland verstuurd worden en werkt hij ook hier?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit artikel kan wel eens handig zijn. Dit artikel heeft alleen betrekking op het importeren voordat deze in Nederland verkrijgbaar was. Weet dus niet of alles nog actueel is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zou ik hem ook hier kunnen bestellen: http://www.amazon.com/Xbox-One-Console-Day-Edition/dp/B00CMQTVK0/ref=sr_1_4?m=A2OZYZ8487VWZF&s=electronics&ie=UTF8&qid=1393347827&sr=1-4&keywords=xbox+one ? Er staat onderaan wel dat het ook buiten de VS wordt bezorgd. En dan neem ik aan dat ik ook een adapter moet kopen voor het stopcontact, heeft dat invloed op de prestaties van de console?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of het invloed heeft op de console durf ik niet met zekerheid te zeggen aangezien dit per apparaat anders is. Wat ik je wel kan zeggen is dat als je importeert vanuit de VS invoerrechten moet betalen bij dit soort artikelen. Dan kom je met verzenden op +/- € 460 uit. Als ik jou was zou ik de console kopen bij de Duitse Amazon, deze hanteert geen invoerrechten omdat dit in Europa is ... En je zit niet te stoeien met de stekkers. http://www.amazon.de/gp/product/B00DDMC72Q/ref=as_li_qf_sp_asin_tl?ie=UTF8&camp=1638&creative=6742&creativeASIN=B00DDMC72Q&linkCode=as2&tag=xbon09-21