Zet mp3 bestanden op een USB-stick en doe die in je ps3. Kijk in het XMB- menu bij het muziek-icoontje en dan zie je je USB stick staan. Klik daarop en dan zie je je muziekbestanden. Druk op driehoekje bij een liedje en dan kopiëren. Doe dat bij elk liedje en dan heb je muziek op je ps3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga met je ps3 naar tubidy.com en dowload de liedjes die je wilt.