Kan een Gameboy Advance linken met een Nintendo DS?

Ik las namelijk dat je voor het spel Pokémon Fire Red/Leaf Green moet traden met Pokémon Ruby/Sapphire om een Eevee te laten evolueren in Espeon/Umbreon, omdat er in FR/LG geen tijd is, en in R/S wel. En aangezien de DS van m'n broer leeg is (hij heeft geen zin om hem op te laden -.-) kan ik het dus niet testen. En ik heb alleen een DS en GBA.

Zo nee, is het dan mogelijk om Espeon te krijgen doormiddel van het geven van een Sun Stone? (Wat ik op internet las) En Umbreon? Hoe krijg ik die zonder te traden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

het is niet mogelijk. Alleen DS aan DS, of DS spel met GBA cartridge.

De site die ik heb toegevoegd heeft alle informatie is er is in dit onderwerp. het is wel in het Engels. Raadpleeg eerst deze site zelf. kom je er niet uit, dan help ik je als je een bericht stuurt.

succes