hoe kan ik inloggen op mijn router?

ik heb een thomson TG789vn router met solcon, maar ik moet een gebruikersnaam en wachtwoord invoeren. Welke moet ik nu gebruiken? ik wil namelijk mijn nat poort open zetten. kan iemand mij hierbij helpen?

Toegevoegd na 9 minuten:
admin
werkt niet. wel bedankt voor de reactie. moet ik niet gewoon het wachtwoord gebruiken die ik ook op mijn mobiel en laptop gebruik?

Toegevoegd na 19 minuten:
mijn router zit aan de muur vast dus ik kan niet op de router zelf kijken. is er niet een manier om dit te achterhalen?

Toegevoegd na 21 minuten:
sorry kpn werkt ook niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (4)

Probeer:

admin

Ik zal even zoeken maar die is 75% van de tijd goed (als je het nooit zelf veranderd hebt).

Toegevoegd na 8 minuten:
Vul eens niks in of alleen admin bij user en dan niks bij pw

Toegevoegd na 9 minuten:
User: KPN
PW:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
anders zou dit ook nog werken
admin
password
en als het goed is staat het op je router zelf

Toegevoegd na 14 minuten:
ik heb nog wel een suggestie.
je moet wel bij je router komen.
als je het is ziet er ergens een gaatje in je router.
dan druk je in met een paperclip. dat doe je ong 10 seconde.
dan zou
admin, admin moeten werken

Toegevoegd na 14 minuten:
ik heb nog wel een suggestie.
je moet wel bij je router komen.
als je het is ziet er ergens een gaatje in je router.
dan druk je in met een paperclip. dat doe je ong 10 seconde.
dan zou
admin, admin moeten werken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je een router van je provider hebt aangevraagd staat er meestal gewoon op de papier voor of achter de router de gebruiksnaam en wachtwoord. maar als dat niet het geval is en je hebt hem gekregen van je provider dan moet je de handleiding goed volgen meetstal staat er een site en daar kan je ww. en gebruiksnaam zelf instellen . als je zo'n ding hebt gekocht dan krijg je ook zo'n handleiding dan moet je iets installeren en de stappen goed volgen en als alles gereed is moet je naar een site en dan kan je zelf alles instellen . dus je gebruiksnaam en wachtwoord .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kijk hier eens naar........
KPN Instellingen :
De KPN settings zijn zodanig dat de usb-poort van de router niet gebruik kan worden. Door in een webbrowser het adres http://192.168.2.254 in te typen kan de gebruiker "in het binnenste" van de router komen en bepaalde instellingen doen. Je kunt hierbij denken aan zaken als het draadloze lan, en de firewallpoorten