Als je de ps3 black ops 2 revolution van 15 euro koopt kan je hem dan op twee ps3's downloaden ?

Zie vraag

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je de game via de online playstation store koopt, weet ik wel een maniertje om hem op 2 ps3's te krijgen. Je hoeft hiervoor niet de PS3 te jailbreaken.
Je moet dan de PS3 waarop je de game hebt gedownload 'deactiveren' in het XMB-menu en dan op een andere PS3 een account maken met jouw gegevens. van daaruit kan je dan de gam weer via de online store downloaden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat moet je zeker wel doen voordat je de game kunt downloaden op de andere PS3, ik heb het zelf gedaan met een vriend, en het werkt echt niet als de ander hem niet deactiveerd
Ja hoor, geen probleem. Je moet alleen zorgen dat de account waarmee het gekocht is, ook op de tweede ps3 staat. Als je dan inlogt op die account kun je de DLC tot 5x downloaden.