Hoe kan ik alle downloadable content van "The Beatles Rockband" opslaan, wat voor SD-kaar heb ik nodig? (ik heb een wii)

Ik speel heel graag The beatles rock band, en ben er al een hoop DLC (downloadable content) voor aan het downloaden. Ik heb het al eens allemaal op een SD-kaart gezet, maar ik kan ze niet spelen vanaf een SD-kaart. Weet er iemand hoe ik ze het best kan opslaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

Eerst als je dat nog niet hebt gedaan moet je de wii om laten bouwen, anders kan je geen spelletjes downloaden en vervolgens spelen.
Al heb je hem wel omgebouwd dan koop je in de computerzaak gewoon een sd kaart of een micro-sd kaart met adapter.
Je kopiëerd de bestanden die erop moeten naar de sd kaart en dan doe je hem in de wii en spelen maar.