Komt er ook nog een versie van de ps4 met minder gb en twee controlers ?

Ik zit daar namelijk op te wachten, want 500 gb gebruik je toch nooit allemaal. En met twee controlers is het ook leuker om bijv. Ghosts of Battlefield te spelen. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goedkoper en met minder opslag zie ik niet snel gebeuren. Sony koopt miljoenen van dezelfde 500GB HDD's in, dat kost ze dan zo weinig dat dat minder kost dan een 160GB HDD voor jou in de winkel kost. Ook hebben games nu zomaar 30GB opslag nodig, een kleinere HDD zou dus gelijk problemen opleveren, net zoals de 12GB PS3 nu al heeft. Pakketen met 2 controllers en een spel (en PS camera of PS Vita) zijn al aangekondigd. http://tweakers.net/pricewatch/354391/sony-playstation-4-+-killzone-shadow-fall-+-extra-controller-+-ps4-camera-zwart.html http://www.gelderlander.nl/algemeen/multimedia/ps4-en-vita-in-speciale-kerstbundel-1.4110342 "500 gb gebruik je toch nooit allemaal." Dat weet je niet, straks is wellicht digitale download (zoals dat voor veel PC-gamers al de norm is) voor PS4 veel gewoner, daarnaast als je meerdere games actief speelt is een grote installatieschijf prettig. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat installeren niet verplicht is, maar het is altijd fijner dan een disc-read.

Het beste antwoord

Bij de Playstation 3 kwam dit ook na verloop van tijd, speciale pakketten met bijvoorbeeld een spel erbij, of inderdaad met andere hoeveelheden opslagruimte.
Ik ga ervan uit dat ze dat bij de PS4 ook wel gaan doen, na verloop van tijd.
Niet gelijk bij de release, maar na een half jaar of zo.