Is er een manier om mijn Xbox om te bouwen en toch online kunnen spelen?

Is het waar dat als ik mijn xbox laat ombouwen dat ik dan niet meer online kan spelen? Ik was dit al van plan, maar dat durf ik niet. En als het waar is, waar ligt het aan dat het niet kan en is er een mogelijkheid dat het wel lukt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

nee het is niet mogelijk dat je dan online kan spelen. mijn xbox 360 is ook omgebouwd .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dan wordt je geblokt misschien beter nadenken en een ps kopen daar is het gratis