Ps3 slim YLOD/xbox 360

Ik heb begrepen dat bij de ps3 een error bestaat met de naam:YLOD waar komt dit vaker voor? Bij de ps3 slim of Xbox 360.Ik zelf haal de ps3 want ik wil heel graag online gratis spele vandaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Bij de Xbox bestaat er geen error met de naam YLOD. En van dat gratis online, Sony laat je waarschijnlijk binnen aanzienlijke tijd, net zoals bij de Xbox, betalen om online te mogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uhmm nee bij de ps3 is
Online gwn gratis.Zegt ieeeedereen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet goed lezen wat er staat. Ik zeg dat er binnenkort waarschijnlijk betaalt moet gaan worden voor internet op ps3.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ow sorry. Oh nee he hopenlijk gebeurd dat niet !!!!!!
Bij xbox heet het rrod