ik heb gta sanandreas weer gevonden na lange tijd. ik popelde om het te spelen maar loopt steeds vast. weet iemand hoe ik de cd leesbaar kan maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt naar je lokale Game Mania gaan en daar hem voor een bedrag van weet ik veel hoeveel hem kras-vrij laten maken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Onderzijde nat maken, insmeren met scheerschuim of gel, met lauw water afspoelen dat er geen zichtbare schuimdelen zijn en afdeppen met een schone pluisvrije doek. Zorg dat hij goed droog is, en wie weet pakt hij hem weer. Werkte bij mij altijd met muziekcd's die haperden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Game Mania doen ze het voor een prikkie :) http://www.gamemania.be/Default.aspx?tabid=72
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Downloaden op piratebay heb je ook geen cd nodig en misschien kan je nog een paar leuke mods vinde heb je nog meer plezier