Nee, er is wel een hele kleine kan dat je je iPod 'brickt', als dat gebeurd, kan je hem weggooien. Je kan er dan niets meer mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je ipod word instabiel, maar de kans dat hij echt crashed is. klein.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ter info:
Instabiel? Ik heb mijn ipod vanaf dag 1 jailbroken en tot zover geen instabiele toestanden gehad (heb hem nu 8 maanden)
Volgens mij is het meer de software waarvan je alleen gebruik kan maken door te jailbreaken die je ipod instabiel kan maken. Het jailbreaken zelf maakt je ipod niet instabiel volgens mij. Let dus extra goed op met wat je installeert na een break
Wat je bij Jailbreaken doet simpelweg de software op de iPod vervangen door aangepaste software. Zoals hierboven al gezegd, via iTunes kun je die wijziging altijd ongedaan maken, als je iPod crasht.

Als je je iPod jailbreakt is hij echter niet meer verzekerd, en zit er geen garantie meer op. Als de hardware dan helemaal uitvalt, kun je alsnog problemen krijgen. Maar jailbreaken zelf is verder onschuldig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hier staat denk ik wel allen info in die je zoekt, staat het er niet bij? dan kun je "jailbreaken" intype bij zoek en dan krijg je iets van 4 pagina's met vragen van andere mensen over jailbreaken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, maar er blijft een kleine kans dat je iPod brickt dan kan je er niks meer mee en kan je hem weggooien!! En de verzekering, garantie en dat soort dingen vervallen als je hem jaillbreakt.