Hoe voer je een clean install uit met een windows 7 upgrade dvd?

Wat is de beste manier om een clean install te verkrijgen met een windows 7 upgrade DVD?

De DVD start zonder probleem op maar na de keuze installeren krijg ik de melding dat mijn CD/DVD-station drivers niet geladen zijn...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een clean install doe je met een originele Windows distributie Dvd. Staat er al een oude versie van Windows op dat kun je upgraden naar Windows 7. Dus je moet er eerst een andere versie van Windows opzetten (XP, Vista of simpele versie van Windows 7) om de upgrade Dvd te kunnen gebruiken.