Dat kan via de Playstation Store. Onder battlefield 3 add-ons.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo ik heb voor battlefield badcompany 2 toen.Ea gemaild als ze een.nieuwe code woude mailen ik zij dat de code het niet dee,moest ik van EA foto mailen van de spel schijf, hoes en de oude code als je die nog hebt. You can try

Toegevoegd na 2 minuten:
Post adres Electronic Arts Benelux Privacy-beleid Coördinator Afd. Klantenservice Postbus 75756 1118 ZX Schiphol Triport The Netherlands

Email adres privacy-netherlands@ea.com

Faxnummer 020 658 99 70. Mail je vraag maar die mail addres

Toegevoegd na 4 minuten:
privacy- netherlands@ea.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je moet naar de playstation store gaan en daar zoeken op battlefield 3 pass dan zie je hem vanzelf