Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat de kleuren van mijn xbox zo raar zijn op tv?

Ik heb een XBOX 360 aangesloten op mijn nieuwe Salora 32LED9132CS tv met een HDMI-kabel. Echter als ik een spel speel krijg ik hele rare kleuren (zie foto). Wie weet hoe ik dit oplos?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K
Amadea
8 jaar geleden
Het plaatsen van een foto rechtstreeks op Goeie Vraag lukt de laatste tijd vaker niet dan wel. Je kunt deze beter even uploaden naar een afbeeldingensite, en dan de link daar naartoe aan de vraag toevoegen.
Castle
8 jaar geleden
Je moet even kijken tot welke instellingen jouw tv aan kan. Daarnaast ook kijken naar de instellingen van de XBOX 360. Misschien staan die instellingen nog op je oude tv ingesteld en moet het over naar de nieuwe. Gewoon even nalopen. Indien nodig ook even een andere HDMI-kabel gebruiken zodat je kan testen of die wel goed is. Eerst dus het e.e.a. nalopen is mijn advies.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het lag aan de helderheidinstellingen van de xbox. Deze stonden nog op de waarden van mijn oude tv. Bedankt

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Haal je HDMI-kabel er eens uit en ga dan is proberen spelen, zie je dan een verschil? Het kan zijn dat je HDMI-kabel niet werkt en dat je een nieuwe moet kopen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding