Kan ik met deze Videokaart games spelen zoals Most Wanted?

Ik wil graag games zoals Simcity, Need For Speed Most Wanted spelen op mijn PC.

Dit zijn mijn PC specs nu:

Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E7400 @ 2.80GHz
Videokaart: ATI Radeon HD 5400 Series

Kan ik met deze (Link) Videokaart de bovenstaande games zonder lagg en op een redelijke mooie kwaliteit spelen?

Videokaart: http://www.alternate.nl/html/product/XFX/HD7750_Core_Edition_(FX-775A-CGF4)/1055185/

Videokaart: XFX HD7750 Core Edition (FX-775A-CGF4)

baspieter100

Toegevoegd na 1 minuut:
De link werkt niet zie ik dit is de juiste link: http://www.alternate.nl/html/product/XFX/HD7750_Core_Edition_(FX-775A-CGF4)/1055185/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja dat kan wel, de videokaart moet hoogste kwaliteit aankunnen als ik de specs zo bekijk maar dat ligt ook aan andere dingen.
Aanbevolen jouw specs
--------------------------------------------------------------------------------------------
OS....................: Windows 7......................................................
Processor........: Quad-Core CPU (4 cores)..........Dual-core
Memory...........: 4 GB.................................................................
Hard Drive.......: 20 GB................................................................
Disk Drive........: DVD ROM Drive...............................................
Graphics Card.: DirectX 11, 1024 MB RAM...........DirectX 11, 2048 MB RAM
Sound Card......: DirectX compatible.........................................
Peripherals.......: Keyboard and Mouse......................................

Systeem eisen van NFS Most Wanted. Zoals je ziet voldoe je hier aan en ik ga ervan uit dat de rest in orde is. Bij de processor heb je het minimum dat je nodig hebt. en de videokaart is beter dan het aanbevolen. Je computer kan ook sims aan so don't worry

Hoop dat je hieraan genoeg hebt,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graphics Card.: DirectX 11, 1024 MB RAM aanbevolen
DirectX 11, 2048 MB RAM heb jij
Processor Quad-Core CPU (4 cores) aanbevolen
dual-core (2 cores) heb jij