Ja zeker is die er bij de consoleshop:
PS3 Slim 320 GB + FIFA 12 + HDMI
Wat wil je nog meer?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn altijd van die actie pakketten met extra games. Dit hangt af van de winkels. Meestal hebben de Media Markt en Saturn goede deals maar niet altijd met Fifa 12.
Ik heb voor het gemak ook maar Consoleshop genomen die veel van dit soort pakketten heeft. Deze kosten €289 en dat is niet duur.
Al deze pakketten hebben echter maar 1 controller. Controllers kun je altijd bijkopen, de officiele kost rond de €50 en de namaak danwel met kabel rond de €30.