Is deze psp memory stick fake (nep) of niet?

Hallo, ik wil een nieuwe memory stick kopen omdat mijn 4GB die ik nu in mijn psp heb heb een beetje te klein word ik heb er hier een gevonden: http://www.console4fun.nl/shop/Sony-Memory-Stick-Pro-Duo-16GB-p-17410.html maar ik wou graag weten of deze fake (nep) is of niet aangezien hij erg goedkoop is. Dus is deze fake (nep) of niet?

Toegevoegd na 2 minuten:
Zie foto voor memory stick

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou, ik zit op de iphone app en daar kan ik onderaan geen link invoegen. En het is een kwestie van kopiëren en plakken dat is het makkelijkste wat je kan doen maar ja als jij dat niet wil doen dan kan ik daar ook niets aan doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stel dat hij nep zou zijn, wat zou dan het probleem zijn? In de tijd dat ik nog een Sony camera en videocamera had, kocht ik altijd 'merkloze' memorysticks en die deden het prima.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zou ook nog kunnen dat de prijs niet klopt, er staat ook bij 'geen items beschikbaar'. Op andere websites kost hij inderdaad minstens 2x zo veel.

Het beste antwoord

Hallo,

als ik al naar de link kijk:

http://www.console4fun.nl/shop/Sony-Memory-Stick-Pro-Duo-16GB-p-17410.html

Console4fun,.... ? lijkt mij niet echt vertrouwt

ik zou er een in een winkel kopen, bij de Media Markt hebben ze genoeg keuze
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oké bedankt voor je antwoord! Dan ga ik een bij de media markt halen omdat ik ook al een keer een batterij (pas geleden nog) had gekocht voor me andere psp en die deed het niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom zou deze website niet betrouwbaar zijn als ik vragen mag?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik weet namelijk dat er veel memory sticks en memory kaarten in de omloop zijn die nep zijn, zoals deze USB stick: http://www.youtube.com/watch?v=HaHokQ5EWv0 de pc geeft aan dat er 256GB op kan, als je documenten kopieeerd, kan je er ook wel 256 GB aan documenten opzetten, maar je krijgt alleen maar de bestandsnaam+icoontje te zien, dus niet het bestand erachter met andere woorden, als je iets knipt en dan op je USB stick zet ben je alles kwijt! dan kun je beter een memorystick bij de media markt halen of bij Bol.com (Als ze die daar hebben)