Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik de goedkoopste/beste PlayStation 3 halen?

Niet in een webshop maar gewoon even naar de stad en halen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
927

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nou, ik zou zeggen gewoon op marktplaats daar heb je hele goedkopen en goede playstations en meestal ook met spellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom ga je niet naar Intertoys of eventueel Mediamarkt of Saturn en bcc zou eigenlijk de goedkoopste moeten zijn want die schermen er altijd mee als je het ergens anders goedkoper vind dan krijg je het verschil terug.
Maar het moet natuurlijk wel in de buurt liggen en ik weet helaas niet waar je woont.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je krijgt ook echt het verschil terug. Wel moet die winkel dan binnen een straal van 20 km liggen van die BCC of via een webshop die op hun site te vinden is. Ik heb ooit een laptop gekocht bij ze, 2 dagen later was hij goedkoper te vinden, ik kreeg toch 115 euro terug, meteen, handje contantje, dus geen gedoe met retourstorten o.i.d. :-).
Persoonlijk ga ik altijd naar Game Mania.
Het is misschien niet de allergoedkoopste maar je krijgt er voordeel door punten te krijgen indien je een klantenkaart hebt.
De goedkoopste versie is € 217 zonder games maar het is wel dé nieuwste uitgave van PS3.
De duurdere PS3 voor € 235 ook zonder games, maar wel een veel grotere HDD.

Greets SDFerker
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding