ben op zoek naar een soort gta spel maar dan zonder al dat geweld iemand suggesties??

mijn zoon van 8 wil graag gta spelen maar mag dat niet van ons, dus we zijn op zoek naar een alternatief

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.1K

Het beste antwoord

Het is jammer dat je niet aangeeft op welk platform je iets zoekt. Voor de Wii U is er bijvoorbeeld LEGO City Undercover. Deze game is speciaal als tegenhanger van GTA ontwikkeld en kan ik zelf naast GTA V ook enorm waarderen door de humor en creativiteit.

Als het gaat om 'minder' geweld, zou je ook de Batman: Arkham City en Batman: Arkham Origins games kunnen gebruiken. Deze games hebben ook een relatief grote open wereld en er wordt ook in geknokt. Batman is echter een superheld die niet zal doden (al gaat dit alleen bij het eindgevecht mis). Batman slaat zijn belagers dus enkel bewusteloos. Wel is het karakter van de game weer heel duister.

Je zou ook aan jouw zoontje kunnen vragen wat hem zou zo trekt aan de game. Als het alleen maar gaat om het rijden in snelle auto's binnen een open wereld, dan kan Need for Speed Most Wanted ook nog een oplossing zijn. Hier zitten helemaal geen gevechten in, maar enkel illegale straatraces en politie-achtervolgingen.

Onderstaand heb ik de reviews van bovengenoemde games gelinkt. Mijn Batman: Arkham Origins review gaat eind van de middag pas live op www.entert1.nl.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als het vooral om het rijden gaat is City Car Driving een leuk spel.
Gaat het om de vrijheid dan is er echt geen alternatief zonder geweld, spellen als GTA zijn onder andere populair door al dat geweld. Het is allemaal zo verfijnd uitgewerkt dat alleen Saints Row erop lijkt, maar ook dat spel gaat om geweld, seks en drugs, net als GTA.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een ander spel is ook Need for speed die is bijna op alle platfroms te verkrijgen en je rijd in auto's net als in gta je hebt geen wapens of drugs en sex alleen auto's rijden. Het enige geweld is botsende auto's en politie wagens die achter je aan komen als je door tol poortjes heen rijdt zonder te betalen. en natuurlijk heel veel stunts :)