Nee, want een playstation 3 is veel nieuwer.
Je kunt met een videorecorder ook geen dvd's kijken.
10 jaar geleden
Nee, dat kan de PS2 niet aan. Je kan PS2 spellen wel spelen op de PS3, maar alleen op de allereerste versie (de PS3 'fat')
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee helaas kan dat niet.
De ps2 gebruikt DVD-ROM disc en de ps3 BLU-RAY.
Je kan wel ps2 spellen op de ps3 spelen maar dat is alleen maar bij de 20GB, 60GB en 80GB.

Kijk op je ps2 spel op je ps3 kan spelen met de volgende link (zie bron)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar, Blu-Ray kan toch ook normale DVD's afspelen? Of heb ik het fout?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat klopt, maar de vraag wat of BLU Ray in de ps2 kan en dat kan niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh, dan is het een ander verhaal