Hoe kan je weten als je xbox 360 het nieuwe disk formaat kan afspelen?

Er zijn enkele xbox 360's die geen nieuwe games kunnen spelen. Als dit het geval is krijg je een compleet nieuwe xbox 360. Hoe kan je het controleren. (speciale code op een sticker ergens ofzo?) Ik heb nog geen geld om een nieuw spel te kopen dus dat is geen optie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zou toch een patch uitkomen die het verhelpt...

Het beste antwoord

Dat kun je zelf niet zien. Microsoft kan via Live zien wiens Xbox niet met de schijfjes om zal gaan. Het gaat echter maar om zeer weinig mensen die zo'n niet werkende Xbox hebben (denk aan niet meer dan 1000 mensen op de planeet). Daarbij neemt Microsoft zelf contact op met de mensen die zo'n Xbox hebben om ze een nieuwe aan te bieden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Leen een spelletje van je vriend.
(kan dat niet)
Vraag aan Microsoft of ze het voor je willen bekijken.