Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kun je reinigings cd's halen om de lens van je PS3 te reinigen?

Mijn PS3 leest soms cd's maar soms ook weer niet, ik wil proberen de lens schoon te maken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
899

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Veel computerwinkels en reparatie bedrijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nagenoeg iedere electronica of mediawinkel heeft deze wel in het schap.
Dingen kosten haast niets en zijn meerdere keren te gebruiken.
Let wel, het is niet zaligmakend.
M.a.w het is geen wondermiddel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik persoonlijk raad je dit af om te gebruiken... het oog is nogal erg gevoelig... enige lichte aanraking kan de ps3 al niet meer doen werken... dus een verkeerd gebruik bij een reiniging kan hem ook kapot maken.

het beste is je ps3 even naar een speciaalzaak te brengen voor dit soort schoonmaakheden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb dit vandaag geprobeerd, maar het heeft inderdaad niets geholpen. Het is gewoon hetzelfde gebleven.
Maar naar wat voor zaken kan ik deze PS3 naartoe brengen? En hoeveel kan dit kosten, heb jij misschien enig idee?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik durf hier zo snel antwoord op te geven maar als het apparaat uit elkaar gehaald moet worden vervalt zowiezo je garantie das 1... 2e is dat je eerder beter even langs kan gaan daar waar je de ps3 hebt gekocht! zowiezo bij gameplaza of bart smit kunnen ze je vaak wel goed advies geven.. kijk anders o.a. ook even op google rond en voer je plaatsnaam in tussen de haakjes :http://tinyurl.com/7364eyu

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding