Bij welke Nintendo DS spelletjes kan je je hersenen trainen door soort van puzzeltjes op te lossen??

Ik zoek spelletjes waarbij je je hersenen kan trainen door soort puzzeltjes en raadseltjes op te lossen.
Ik heb al een spel van professor Layton, maar zijn er nog meer van dit soort spelletjes??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

professor layton is leuk maar brain traning ook
maar tetris help denk ik ook wel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

brain training
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Brain training van dr kawashima is een leuk spel. Hij houd ook je scores bij zodat je dus kan zien of je score verbeterd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan je hersenen niet trainen, je leert enkel het spel ateeds beter en beter, hersentrainets zijn echt onzin.