goedenavond mijn vraag gaat over een nds

we hebben een r4i kaartje,en als we hem nu aan zetten geeft ie aan systeem date error!please check nds system date.kan iemand mijn vertellen wat ik hier aan kan doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Op het doosje staat een website. Die website moet je raadplegen om de software (moonshell) erop te plaatsen, zodat je games die je er vervolgens opzet werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laatst hadden wij hetzelfde probleem met onze DS. Na wat gegoogel vond ik de oplossing:
Je moet de datum in de DS terug in de tijd zetten, bijvoorbeeld op 1 januari 2005, dan is je probleem opgelost. Tenminste, dat was bij ons het geval. Raar maar waar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vond dit op een forum:

I have a tempory method of fixing it!

* Take out the NDS cards and start up DS without them
* Tap the symbol in the middle of the screen at the bottom that looks like a DS.
* Tap the blue box with a calender and clock in.
* Change the date a month or two back.
* Restart DS with NDS cards in.
* Done!

korte vertaling:

Haal de r4i kaart eruit.
Start je ds op zonder de r4i.
ga naar de settings en zet de datum 1 of 2 maanden terug.

Er werd ook bij vermeld dat de mensen die de software voor de kaartjes maken bezig waren om een oplossing te zoeken.
Je moet dus ook af en toe op de site van r4 kijken of er nieuwe firmware is waar dit probleem niet in voorkomt.

succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je wel
het is gelukt,en ze kan gelukkig weer spelen.
groetjes miranda
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen probleem =)