Halverwege 2012
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rockstar zal eind dit jaar bevestigen dat ze gta 5 eind 2012 zullen uitbrengen. Dat wordt helaas nog even wachten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is nu nog niet echt zeker. Ikzelf denk wel dat hij eind 2012 uit zal komen.

GTA IV zou oorspronkelijk in 2007 al in de schappen liggen, maar dit is uiteindelijk verschoven.

Dus men schat dat hij ergens eind 2012 uit zal komen (2013 kan ook).