Hoe kan je je Xbox aansluiten op je computerscherm en hoe sluit je het aan op internet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.8K

Antwoorden (4)

Computerscherm: Hdmi kabel.
Internet: Ether-kabel van je modem naar je Xbox.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt een VGA kabel kopen die je in de Xbox steekt en dan aan je beeldscherm.
Als je een nieuwere Xbox hebt, kun je ook een HDMI kabel gebruiken. Kwestie van kijken of je dat kunt aansluiten op je beeldscherm en Xbox.

Internet op Xbox is simpel, gewoon een internetkabel in de Xbox steken.
Afhankelijk van je router of modem moet je daar nog wat instellen.
Kimath
12 jaar geleden
Voor internet van de XBOX 360 MOET je XBOX live hebben anders doet het het niet...
Je kan trouwens een officiele XBOX HDMI-kabel kopen maar met een andere HDMI-kabel ben je net zover er zit geen verschil in...
Je kan niet je XBOX aansluiten je op je laptop tenminste het is mij nog niet gelukt....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vga is de beste optie..hou er wel rekening mee dat je dan met tulp stekkers zit voor je audio..die zou je dan aan boxen moeten aansluiten voor geluid