hoeveel is deze playstation 3 combinatie waard?

Mijn buurman wil zijn playstation verkopen met een speciale combinatie maar wil nu weten wat hij zal moeten doen als vraagprijs?

combinatie:

Call of Duty Blackops
Call of Duty Modern warfare 2
Midnight Club Los Angeles
Resistance 2
Little big Planet 1
en 2 consoles.

Wat is dit nou waard?

Toegevoegd na 30 minuten:
consoles is natuurlijk controllers

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

beste,
Aan de spelletjes te zien denk ik dat het een 160 gib zal zijn ofzo. Als dat het geval is mag je niet meer geven dan 180 euro met alles in. is het een 120 gib dan 160euro, is het een 60 gib dan 140 en tenslotte een 40gib maximum 130 euro. Heb zelf mijn oude ps3 verkocht met 18 spelletjes, ferrari stuur, 2 controllers voor 150euro en dan een nieuw model op 2dehands van 160 gib voor 200 euro gekocht. nog in verzegelde doos en met garantie!!! Occasiegames kan je ook kopen bij game mania en die zijn in uitstekende staat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet hoe oud zijn PS3 is, maar meestal betaal je nu zo'n 120-150 voor een PS3. In combinatie met al die spellen erbij en de twee controllers, zou het verkocht kunnen worden rond de €250,-. Dit is gebaseerd op marktplaatsadvertenties en op de echte waarde van deze tweedehands spullen.