Albert Cuyp markt Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op marktplaats
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die op het plaatje is een belkin die kosten 30€ bij de mediamarkt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem een kijkje hier: http://www.dealextreme.com/c/leather-protective-cases-for-apple-iphone-ipad-ipod-214?page=1&pagesize=52&pagesort=relevance

Dealextreme is een Chinese site maar verzend gratis. Betalen kun je gewoon via PayPal. Heb hier al meerdere malen besteld en tot dustoe geen enkele problemen. Kunnen wel soms een erg lange levertijd hebben.