kijk voor aanbiedingen bij mediamarkt of dat soort winkels
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nergens, een nieuwe xbox heeft over het algemeen wel een standaardprijs, de prijsverschillen tussen winkels zullen klein zijn.

Een vriend van mij heeft op internet een kapotte Xbox gekocht voor 20 euro en hem laten repareren voor 30, ding is zo goed als nieuw en werkt perfect voor 50 eu
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had er een van de vrachtwagen gekocht; was verzegeld in verpakking voor maar 40 doekoe ;)
Op een andere manier is denk ik ook niet mogelijk...