Weet iemand hoe dit DS spel heet?

Ik ben op zoek naar een nintendo DS spel, maar ik heb geen enkel idee hoe dit spel heet.

Het gaat er om dat je gebouwen/stad bouwt. Dit doe je door blokjes van verschillende kleuren (geel(industrie), groen (woningen en nog een kleur... ik geloof een fel lichtblauw kleurtje) te plaatsen in een vorm. Je het binnen de tijd voor elkaar zien te krijgen.

En als er dan stenen komen die je niet kunt gebruiken voor je vorm kun je ze kapotslaan of verven naar de kleur die je wel kunt gebruiken..

Iemand een idee over welk spel ik het heb?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik had Sim City ook in gedachten.
IK had hem wel eens gespeeld maar IK (jij vindt het vast wel een leuk spel) vond het spel niet echt leuk.
Maar ik denk dat je dat spel bedoelt

Toegevoegd na 4 uur:
Het komt in iedergeval wel met je beschrijving overeen.
IK denk dat je Simcity-Creator in gedachten hebt.
komen deze afbeeldingen overeen met wat je graag wilt???

Toegevoegd na 4 uur:
Hier is de bron dan kan je het spel ook zien.

http://www.romsite.net/2698-SimCity-Creator-(US)-nds.html
en de afbeeldingen (eventueel screenshots) er van zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bendankt voor je uitgebreide uitled.. Het bleek het spel puzzelcity te zijn

Andere antwoorden (2)

ik dacht aan simcity voor ds. hier moet je ook een stad gaan bouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat hier inderdaad over het spel SimCity DS. Heel leuk spel! Bronnen:
- http://simcityds.ea.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Saai spel
dat vindt ik tenminste
Het spel SimCity komt erg overeen met je beschrijving. Ik denk dat dat het is.