Wat is een echt leuk Wii-spel voor kleuters?

Mijn zoontje van 5 speelt zo nu en dan graag op de Wii. Hij heeft de spellen van Diego en Cars. Die zijn voor hem goed te doen. Zijn er nog andere leuke spellen op kleuterniveau? Er zijn vaak spellen waar 3+ op staat, maar die zijn dan toch nog te moeilijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.5K

Het beste antwoord

Ja de twee beste heb je wel genoemd...

Hoewel mijn zoontje van 5 speelt:

mario kart (makkelijke levels heel goed te doen)
wii sport games (bowlen vind hij uitermate leuk om te doen)
Even uitleggen hoe het moet en dan is shrek ook leuk om te spelen.

Ze leren dit snel genoeg hoor als je ze het een beetje uitleg en ze toestaat zelf wat te vogelen.

hij speelt ook wel de moeilijkere spellen zoals formule 1, ja dat is erg lastig en gaat niet perfect, maar hij vind het wel echt leuk en hij kan nergens afvallen hooguit de verkeerde kant oprijden, nou dan kan hij leuk lang rijden :D

Toegevoegd na 1 minuut:
mario galaxy speelt hij graag
wii sport boxen
speelt hij ook veel.

Toegevoegd na 8 minuten:
O ja:

A boy and his blob erg leuk spel
mario & sonic op de olympische spelen
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

dat komt omdat de leeftijd die erop staat een minimum aangeeft en geen leeftijds-categorie.

hier een paar spellen waarvan ik denk dat ze leuk zijn.

- wii sports
- mario galaxy
- viva pinata
- happy feet
- bob de bouwer
- shrek
- kung fu panda
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo Monieke,

Het spel "mijn verjaardag" is echt leuk voor kleuters, mijn dochter van 4 heeft er veel plezier mee
Ze kunnen in dit spel zichzelf aankleden, zaklopen, dingetjes zoeken, taart maken en nog veel meer.
Verder is het ook heel leerzaam

Dit spel is ook 3+ maar het word goed uitgelegd en al haar vriendjes/vriendinnetje vinden het vet/cool :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spy fox voor wii volgens mij heet hij in het nederlands

Spy Fox: operatie melkweg

http://www.youtube.com/watch?v=YAROGyOU8oQ
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn buurmeisje is iets ouder maar als ze bij mij is vind ze het spel wii play schitterend. dat spel is ook niet heel duur maar z'n 10 euro en hij kan hem ook later als hij ouder is nog spelen.