Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een playstation op de auto aansluiten ?

Zoja waar kan ik tvtjes kopen voor op de achterbank en moet ik nog andere speciale dingen aanschaffen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
12.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Ja als je een goede auto plug voor de stekker hebt. En als je een klein tv tje wil met stekkers wilt kijk vergelijk.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op internet of in een auto handel (bv. heuts automaterialen) kan je schermen kopen.
Kijk wel naar de aanlsuitingen en zorg dat voor deze aansluiting een kabel bestaat voor je playstation.
Verder heb je natuurlijk stroom nodig voor je playstation, hiervoor heb je omvormers van 12v naar 220/230v.

Ook handig is om bij de schermen op de vertraging te letten, als gamer wil je deze zo laag mogelijk hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja met een 230 converter bij auto dealers verkrijgbaar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja kan ze ook op je dvd schermpjes aansluiten! Dat heb ik ook! Volgens mij, maar weet ik niet zeker moet je dan av in en out erop hebben, en natuurlijk het av kanaal! MAAR WEET HET NIET ZEKER!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja maar je kan dan niet online XD
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt inderdaad een omvormer nodig en een hele beste ook. En voor de rest zou ik Zoveel mogelijk op de hdd zetten of een ssd aanschaffen om alle mogelijke shade door hobbels te vermijden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding