wat is de beste headset voor xbox 360 multiplayer?

ik wil graag een nieuwe headset kopen voor mn xbox 360 maar ik weet niet welke. alvast bedankt voor antwoorden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De standaard headset is goed genoeg, je kan ook wel die dure draadloze kopen maar dat is weggegooid geld. Ik zou voor de standaard gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je echt van gamen houd en je wilt een goed geluid. Zou ik even kijken naar turtlebeach headphones. Is iets duurder dan normaal maar echt goed spul. Zie link