Zijn rts spellen moeilijk te spelen dan fps?

Hallo ik speel al jarenlang alleen fps-schiet spelle op een console en ik hoorde ofzo dat rts-strategie spelle moeilijker waren te spelen dan schiet spelle op hoog niveau, maar het niet te spelen valt op een console omdat je een muis moet besturen

klopt het dan dat rts meer een uitdaging is? want ik zou het wel willen uitproberen op een pc

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt ervan af waar jij beter in bent.

Het beste antwoord

Ja zijn opzich wel meer een uitdaging aangezien je strategisch te werk moet gaan en de tegenstander altijd weer op een andere manier daarop reageert.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik raad je de Total War serie aan, de spellen zijn turn based strategie maar werken opzich wel via hetzelfde principe.