Zijn er bedrijven die een PS controller kunnen ombouwen?

Ik zou normaal willen gamen, maar doordat ik verlamd ben kan ik maar met een hand gamen. Daarom vraag ik me of er bedrijven zijn die een PS controller zo om kunnen bouwen, dat je het met 1 hand kan besturen.

Hoop op reacties,

Met vriendelijke groet,

Paul

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Met een ps4 controller is dat wel mogelijk zie link : http://www.insidegamer.nl/nieuws/110138/modder-maakt-ps4-controller-voor-mensen-met-een-hand

Sterkte nog!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je zou aan reparatiebedrijven kunnen vragen of ze dit voor je kunnen uitvoeren als je niemand kent die handig genoeg is. Wellicht zijn er bedrijven die het zelfs gratis doen omdat het een leuke uitdaging is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Thanks