Zijn er games voor de iPad die je eigen muziek gebruiken?

Ik ken AudioSurf etc, op de computer maar ik heb leuke muziek op mijn iPad en het lukt me maar niet gewoon leuke spelletjes te vinden die mijn eigen muziek gebruiken.

Ik hou er namelijk van om wat te doen terwijl ik muziek luister

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

dream league soccer is een voetbalspel, ( je kiest een topspeler en je krijgt tien amateurs, vervolgens moet je hiermee proberen wedstrijden te winnen die je zelf mag spelen waardoor je punten krijgt. met deze punten kun je betere spelers kopen waardoor je een topteam kan kweken. ook kun je multiplayer doen maar dat hapert vaak. ) waarbij je als je op dat oranje knopje met het muzieknootje erin tikt, je je eigen muziek kunt luisteren.